Training Managementul Calității

ISO 9001 este cea mai întâlnită specificaţie pentru un sistem de management, cerinţele sale au fost validate prin implementări la sute de mii de organizaţii la nivel mondial.

Prin participarea la acest curs obții răspunsuri la întrebari  pentru implementarea cerinţelor ISO 9001:2015 în propria organizaţie, ai acces la reguli de bună practică pentru înțelegerea și implementarea corectă şi eficientă a cerinţelor.

Principalele categorii de subiecte propuse sunt:

  1. Noțiuni și termeni referitor la calitate.
  2. Avantajele standardizării pentru utilizatori/consumatori.
  3. Abordări conceptuale ale sistemului de management al calității: contextul organizației, leadership, gândirea bazată pe risc utilizată în planificarea și conducerea proceselor sistemului de management al calității, evaluarea performanțelor.
  4. Implementarea, certificarea și menținerea sistemului de management al calității în conformitate cu standardul internațional ISO 9001:2015. Etape, termene și costuri.
  5. Integrarea sistemelor de management.

Grup țintă? Se adresează antreprenorilor, administratorilor de întreprinderi, persoanelor interesate în obținerea cunoștințelor privind conţinutul și aplicarea unui sistem de management conform standardului de referință ISO 9001:2015.
Data desfăşurării : 19 mai 2022                 9.30 – 16.30
Unde? Str. Ștefan cel mare 151, Chișinău/ format fizic, offline.
De ce? Pentru că vrei să-ți îmbunătățești rezultatul muncii tale !
Cât? 8 ore academice

Taxa: 1300 lei de participant, pentru membrii CCI – 1170 lei.
Trainer: Țurcanu Olga (Moldova)–  business-trainer, auditor sistem de management al calității, practician cu o vastă experiență în implementarea sistemelor internaționale de management.

Limba de instruire: română.

La finalul trainingului de Managementul Calității , participanții vor fi capabili să:

  •  înțeleagă/interpreteze noțiuni de bază din domeniul managementului calității,
  • identifice sistemul de management al calității bazat pe cerințele din ISO 9001:2015,
  • opereze cu abordări conceptuale noi privind contextul organizației, leadership, gândirea pe baza de risc utilizată în planificarea și conducerea proceselor sistemului de management al calității,
  • contribuie la îmbunătățirea profitabilității, productivității și a satisfacției părților interesate în organizație prin utilizarea sistemului de management al calității.

Toți participanții la cursul de Managementul Calității vor primi Certificat de participare.

Contacte: Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați persoana responsabilă din cadrul Centrului de Formare Antreprenorială al CCI a  RM:  +373(22) 233286, 23-52-94, 069800112  E-mail: [email protected]

 

Distribuie acest articol: