CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea serviciilor HELPDESK în cadrul proiectului P2GreenEST

CCI a RM solicită oferte de preț privind achiziționarea serviciilor HELPDESK în cadrul proiectului P2GreenEST.

  1. Denumirea autorității contractante: Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
  2. Obiectul achiziției:  Servicii HELPDESK
  3. Data publicării anunțului: 29 septembrie 2023.
  4. Sursa alocației: Proiectul P2GreenEST – Susținerea IMM-urilor Sectorului Economiei Circulare din UE pentru participarea la Sistemul Achizițiilor Publice din Țările Parteneriatului Estic
  5. Ofertantul va indica, disponibilitatea livrărilor cu aplicarea TVA la cota zero.
  6. Termenii și condițiile de prestare a serviciilor:  după semnarea contractului, Octombrie 2023 – Aprilie 2024
  7. Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova invită specialiști interesați, să participe la procedura de achiziție privind servicii HELPDESK conform Terms of reference Helpdesk_CCIRM
  8. Pentru a participa la concursul de achiziție  se vor depune dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Profilul consultantului (max 1 pagina);
  • Experiența relevantă (max 2 pagini),
  • Metodologie detaliată și cadru conceptual privind livrabile, calendar activități, componența echipei, om-zile necesare (3-5 pagini);
  • CV recent;
  • Oferta financiară va conține o sumă fixă totală (inclusiv distribuția costurilor pentru onorariu, deplasare și numărul de zile de lucru).

Telefon: 022 23 3286

Depunerea ofertelor:

Oferta tehnică și financiară va fi depusă până la data de 27 octombrie 2023, ora 17:00 CET la următoarele adrese de e-mail: [email protected] , [email protected]

Toate întrebările și clarificările trebuie adresate în scris către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova pe adresa: [email protected] până la data de 10 octombrie 2023.

Distribuie acest articol: