Discurs Persuasiv

Discurs Persuasiv

cover camera de comert (2) copyPrincipa la provocare pe care o comporta un discurs de persuasiune nu rezida în primul rând în structura lui, ori în forța argumentelor ori în elocinta vorbitorului – asa cum e mai la îndemâna de banuit – ci, cel mai adesea, într-o buna înțelegere a celor ce trebuie persuadați. Putem argumenta un acelasi subiect in multiple feluri: rational, afectiv, cronologic, cu umor etc. Însă alegerea variantei sau a combinatiei de variante depinde in primul rand de intelegerea tipului de auditoriu caruia ne adresam si de contextul in care o facem.

Subiectele care vor fi discutate în cadrul seminarului:

  • Corelația între emoție și logică într-un discurs persuaisiv.
  • Metode de intrigare a publicului.
  • Strategii de menținerea atenției publicului.
  • Gestionarea publicului dificil (underfucker-ilor).

Data desfășurării: 17-18 ianuarie 2019

Taxa : 1300 lei pentru un participant

Trainer: Ilie Dercaci

Locul desfășurării: Ștefan cel Mare 151, Chișinău, Centrul de Formare Antreprenorială,

Informații și înscrieri: +373(22) 235294,  23 32 86 e-mail: seminar@chamber.md

Distribuie acest articol: