Impactul internetului privind promovarea eficientă și ieftină comparativ cu cea tradițională nu mai pune nimeni la îndoială. Avantajele acesteia se cunosc, însă cum se face o campanie în mediul on-line amplă și de succes vă invităm să aflați în cadrul trainingului.
Programul trainingului va include:
1. SEO (Search Engine Optimization) şi marketing – optimizarea poziţionării pe motoarele de căutare.
2. SEM (Search Engine Marketing) – marketing prin motoarele de căutare şi reţelele de display. Metode de bugetare (CPC – cost per click, CPM – cost per afişare, CPA / CPCn – cost per achiziţie sau conversie,CPP – cost per performanţă).
3. SMM (Social Media Marketing) şi SMO (Social Media Optimization) Importanţă, beneficii, metode şi tactici.
4. Analiza pieţei autohtone de on-line marketing, valorificarea rentabilităţii investiţiilor (ROI). Tendinţe locale şi internaţionale.
Trainer: Ivan Făină
Limba română.
Informații și înscrieri la: +373(22) 235294, 23 3286 e–mail: [email protected]