Grupul ţintă: Manageri și directori de toate nivelurile, precum și manageri de proiect care conduc sau vor conduce echipe și angajați de la distanță.
Beneficii:
Lucrul de la distanță cu echipe virtuale a devenit un lucru obișnuit în mediul de afaceri de astăzi și acest lucru vine la pachet cu anumite provocări specifice pentru manageri. Managementul la distanță este posibil să fie organizat în mod optim, să crească satisfacția angajaților și să îmbunătățească rezultatele. Profesioniștii trebuie să-și adapteze rapid mijloacele de comunicare și coordonare a echipelor la distanță!
Furnizarea de informații optimizată și comunicarea eficientă contribuie la respectarea termenelor și asigurarea calității lucrărilor.
Se economisesc resurse de timp valoroase deoarece sunt eliminate multe activități neproductive. Din punctul de vedere al angajatului, suveranitatea sporită oferă și avantaje, de ex. o mai bună compatibilitate a vieții profesionale și a vieții de familie, precum și un domeniu extins de acțiune și luare a deciziilor.
Aspecte chiei din program:
Premisa pentru managementul de succes la distanță
– Diferite sarcini, roluri și o nouă înțelegere a managementului prin management la distanță
– Dilema de încredere în munca virtuală
– Utilizarea optimă a tehnologiilor de comunicare
– Disciplina / noi sarcini în activitatea de zi cu zi
– În ce situații Leadership Online nu este aplicabil?
Conducerea echipei de la distanță
– Fazele echipei virtuale
– Cum funcționează team building-ul cu echipele virtuale?
– Planificarea procedurii de lansare ca o măsură importantă de dezvoltare a echipei și o condiție prealabilă pentru succesul muncii a echipei virtuale
– Stabilirea regulilor importante (de exemplu, acorduri, decizii, comportament de comunicare, feedback, asistență, confidențialitate etc.)
– Clarificarea rolurilor, așteptărilor, responsabilităților și obiectivelor
– Gestionarea conflictelor
– Organizarea în mod eficient a întrevederilor virtuale
Dezvoltarea și promovarea cooperării în mod individual cu angajații
– Cultura încrederii și feedback-ul
– Gestionarea succeselor și a eșecurilor
– Recunoașterea și luarea în considerare a nevoilor individuale, abilităților și obiectivelor angajaților (de exemplu, transparență, indiferent dacă membrii echipei sunt supra- sau sub contestați; gestionarea sentimentului de izolare etc.)
– Planificarea și implementarea programelor de dezvoltare într-o abordare orientată spre obiective
Schimb de informații
– Utilizarea canalelor de comunicare disponibile (de exemplu, e-mail, telefon, videoconferință)
– Găsirea „fluxului” pentru o comunicare eficientă
– Fazele echipei și sarcinile de comunicare atunci când utilizați diferite medii de comunicare
– Reguli, procese și structura de comunicare între manageri și angajați (cine, când, cum, unde și ce accesibilitate este absolut necesară).
– Comunicare informală / personală legată de sarcini
Planificarea sarcinilor și proceselor de lucru
– Asigurați-vă că angajații ce activează la domiciliu lucrează într-o manieră orientată spre obiective asupra sarcinilor importante (acorduri țintă, bugete etc.)
– Asigurarea transparenței procesului de lucru
– Clarificați auto-organizarea și responsabilitatea, precum și domeniile de luare a deciziilor și intervalele de timp
Modelarea culturii în echipe virtuale
– Importanța diferitelor dimensiuni culturale (cultură națională, organizațională și funcțională)
– Convenirea valorilor și normelor ca baza unei culturi de echipă
– Construirea și stabilirea propriei culturi a echipei
Trainer: Hans Jürgen Reichel profil.Reihel
Hans Jurgen Reichel, Germania – trainer şi coach în management şi vânzări, expert Senior Experten Service
Seminarul va fi susţinut în limba engleză pe platforma ZOOM, ONLINE.
Data desfăşurării: 13-14 aprilie 2021, 10:00-17:00 (10 ore acad)
Inregsitrarea online la seminar: http://bit.ly/3vNjU5A
Taxa: 1350 lei pentru un participant, membrii CCI – 1150 lei.
Întreprinderea care deleagă trei persoane la training, poate delega a patra – gratuit.
Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: [email protected]