Grupul ţintă: dealeri, reprezentanţi comerciali, manageri, persoane din vînzări şi achiziţii
Descriere: Interacţiunea în negocieri este la fel de schimbătoare ca şi personalitatea umană şi nu va respecta niciodată perfect modelele profesionale de afaceri. Cu toate acestea, atunci cînd veţi înţelege dinamica fundamental a negocierii, veţi reuşi să izolaţi tendinţele şi greşelile frecvente care duc la tranzacţii nereuşite şi veţi reuşi să vă bazaţi deciziile pe principia de afaceri solide.
Până la sfârșitul programului fiecare participant va:
• fi în măsură să explice diferențele importante între vânzare și negociere
• avea un cadru pentru a analiza contextul negocierii și a pregăti poziția optimă de negociere
• putea să-și planifice o varietate de tactici pentru a gestiona mișcările în procesul de negociere pentru a obţine un rezultat dorit
• fi capabil să descrie și să utilizeze comportamentele cheie, pentru un rezultat câștig / câștig
• avea strategii pentru menținerea unui climat pozitiv, având de afacere cu “trucuri triviale” și depășirea situaţiilor de stagnare sau impas
• practica pregătirea, planificarea și utilizarea modelului Win / Win Negociere- în mai multe negocieri simulate
• primi feedback-ul constructiv și obiectiv privind performanța lor și va crea un plan de acțiune pentru dezvoltarea în continuare a competențelor, după program.
Trainer: Hans Jürgen Reichel profil.Reihel
Hans Jurgen Reichel, Germania – trainer şi coach în management şi vânzări, expert Senior Experten Service
Seminarul va fi susţinut în limba engleză pe platforma ZOOM, ONLINE.
Data desfăşurării: 17-18 februarie 2021 (10 ore acad)
Taxa: 1350 lei pentru un participant, membrii CCI – 1150 lei.
Întreprinderea care deleagă trei persoane la training, poate delega a patra – gratuit.
Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: [email protected]
Program:
• Diferența dintre negocieri şi procesul de vânzare – când vindem și când negociem.
• Rezultatele negocierii: câștig-pierdere, pierdere-câștig, și definiție pragmatică, funcțională de câștig-câștig.
Pregătirea pentru negocieri
• Stabilirea obiectivelor
• Evaluarea pozițiilor de rezervă și implicațiile
• Ierarhia problemelor negociabile și posibilele compromisuri
• Limitele de tranzacționare
• Anticiparea poziției și tacticii “clientului”.
Planificarea negocierii
• Evaluarea punctelor forte, punctele slabe și echilibrul de putere.
• Meserii creative și efectul de levier.
• “Diminuarea returului” – strategie de concesiune.
Negocieri competente
• Succesul Modelul de negociere din doisprezece comportamente cheie.
• Cum de a menține climatul, rezolva impasul și de a încheia un acord corect.
• Manipularea Reactoarele ieftine si “trucuri murdare”