Grup țintă: Manageri în vânzări, precum și agenți de vânzări cu experiență care doresc să-și optimizeze activitățile de vânzare în afaceri noi (găsirea și dezvoltarea de noi clienți)
Aspecte cheie
- Planificarea oportunităţilor de vânzare
- Cum identificați potențialul de afaceri?
- Cercetăm profiluri valoroase
- Crearea unei strategii de abordare
- Stabilirea unei programări cu perspectivă
- Cercetări prealabile & cold-calling (apeluri telefonice nesolicitate)
- De ce cercetările prealabile sunt esențiale pentru succesul meu?
- Care este scopul real al cercetărilor prealabile?
- Cum ne acomodăm pentru cold calling?
- Actualizarea sistemului de operare mintal
- Starea de frică
- Planificarea mişcărilor “deschise”
- Răspuns la întrebarea cu perspectivă: De ce ar trebui să vorbesc cu tine?
- Realizarea unei declaraţii destoinice de 20 sec.
- Crearea unei scrisori temeinice de stabilire a unei întrevederi
- Cîştigarea competiţiei prin CVP (cea mai valoroasa propunere)
- Cinci paşi în planificarea apelurilor
- Anatomia unei conversații prospectare
- 7 pași pentru a avea o conversație inițială de success
- Pregătirea întrebărilor înainte de apel
- Ce întrebări adresăm
- Adresarea întrebărilor de “Cîştig sporit”
- Cum ascultăm activ?
- Gestionarea obiecţiilor şi scuzelor
- Cum “gardianul” devine prietenul meu
- Gestionarea obiecţiilor
- Schimbarea situaţiei prin răspunsuri ordinare
Trainer: Hans Jürgen Reichel profil.Reihel
Hans Jurgen Reichel, Germania – trainer şi coach în management şi vânzări, expert Senior Experten Service
Seminarul va fi susţinut în limba engleză pe platforma ZOOM, ONLINE.
Data desfăşurării: 21-22 aprilie 2021, 10:00-17:00 (10 ore acad)
Taxa: 1350 lei pentru un participant, membrii CCI – 1150 lei.
Întreprinderea care deleagă trei persoane la training, poate delega a patra – gratuit.
Inregsitrarea online la seminar: http://bit.ly/3bVLANw
Pentru informaţii suplimentare şi înscrieri: Inesa Iordatii, tеl./fax: (022) 23-52-94, 079182883, e-mail: [email protected]